Močno zmanjša število terciarnih študentov
"Približno dve tretjini Rusov ne potrebuje visokošolskega izobraževanja, saj izboljšanje kakovosti srednješolskega specializiranega izobraževanja odpira dostop do številnih poklicev, za katere je bila predhodna izobrazba potrebna na univerzi," je dejal Golodets. - Imamo izračunano bilanco in je to razmerje približno 65% za 35%, to je 65% ljudi, za katere se ne zahteva visokošolska izobrazba, in 35% so specialisti. V prihodnosti se bo ta delež spremenil v smeri povečanja deleža specialistov, za katere ni potrebna višja izobrazba. Tu je primer poklica sistemskega administratorja - danes po vsem svetu ne potrebuje visokošolske izobrazbe, pri nas pa univerzitetna disciplina.
La nașterea Statului Israel (1948), în el exista deja un sistem educațional dezvoltat, care a fost creat și susținut de comunitatea evreiască. A fost realizată în ebraică - limba ebraică antică, reînviată pentru comunicarea de zi cu zi la sfârșitul secolului XIX. Cu toate acestea, la scurt timp după formarea statului, acest sistem s-a confruntat cu o problemă foarte dificilă - era urgent să se integreze un număr imens de copii imigranți din peste 70 de țări ale lumii care veneau cu părinții sau singuri, transformând astfel în realitatea visul vechi de secol de a reînvia patria istorică. Popor evreu.
După imigrația în masă a anilor 50, care era formată în principal din rezidenți din țările europene și arabe, evreii din Africa de Nord au turnat în țară în anii 60. În anii 70, un număr mare de evrei din Uniunea Sovietică au fost repatriați în Israel pentru prima dată, dar apoi acest curent a slăbit treptat. Dar de la începutul anilor 90, mai mult de un milion de foști cetățeni sovietici au ajuns în țară. Acest val nu se oprește până astăzi - zeci de mii de evrei din țările fostei URSS vin în Israel anual.
În 1984 și 1991, două poduri aeriene au fost organizate pentru a livra aproape întreaga comunitate evreiască din Etiopia în Israel. Mulți evrei din America de Nord și Latină și din alte țări occidentale s-au stabilit și în Israel.
Pe lângă un număr mare de clase și profesori suplimentari, sistemul educațional a avut nevoie urgentă de metode și mijloace speciale care să ajute la integrarea copiilor și adolescenților din țări cu medii culturale complet diferite în mediul școlar. Au fost dezvoltate programe speciale pentru copiii de repatriați. Acestea au inclus instrumente auxiliare și cursuri de pregătire pe termen scurt, menite să învețe tinerii cetățeni ai țării subiecte care nu au fost studiate în țările în care s-au născut, de exemplu, ebraica și istoria poporului evreu. De asemenea, au fost organizate cursuri speciale pentru pregătirea profesorilor pentru colaborarea cu noi imigranți și programe de educație continuă pentru profesorii veniți în Israel. Astfel de programe au fost concepute pentru a-i ajuta să își găsească de lucru în sistemul de învățământ israelian.
Ministerul Educației depune toate eforturile pentru ca standardele educației din Israel să corespundă tendințelor moderne ale pedagogiei - de exemplu, promovarea egalității între bărbați și femei, creșterea statutului cadrelor didactice, predarea în spiritul umanismului și ridicarea nivelului de studiu al disciplinelor științifice și tehnice. Această politică este concepută pentru a oferi oportunități egale pentru toți copiii și pentru a crește numărul de studenți care susțin examene pentru diplomele de liceu.
Čas je, da povemo nekaj zanimivih dejstev o izobraževanju in Španiji.
Španija ima skupaj 8.034.226 učencev, od tega jih le 8,7% obiskuje zasebne šole. Naslednji podatki govorijo o priljubljenosti državnih izobraževalnih ustanov.
V vrtce gre 1188.734, od tega 66,2% v državni lasti.
2.471.161 otrok obiskuje osnovne šole (66,7% državnih)
26.923 študentov v posebnem izobraževanju (48,9% v državnem)
1.906.226 srednješolskih učencev (v državi 65,8%)
720.415 visokošolskih študentov (75,8% v državi)
6.805.226 študentov poklicnega usposabljanja (72,9% državnega)
1.499.000 študentov na univerzi (67,7% v državi)
Omeniti je treba številke, ki kažejo, koliko mladih je zaposlenih v učnem procesu, odvisno od starosti:
Otroci, stari 4–15 let, obiskujejo šole v 100% primerov.
Za 16-17 let je ta številka 85,4%.
18–20 let - izobraževanje se je ukvarjalo le v 60,9% primerov.
V starosti 21-24 let le 32,9% še naprej študira.
In od 25 do 29 let le 7,5%.
V javnem šolstvu deluje le 474.397 zaposlenih, od tega:
223.722 šolskih učiteljev.
149.543 srednješolskih učiteljev.
137.000 tehničnih učiteljev (poklicno usposabljanje od 14 do 18 let)
81.022 univerzitetnih profesorjev.
4,5% bruto domačega proizvoda se porabi za izobraževanje: 4.500 milijonov evrov. To je najnižja številka vseh držav v Evropski uniji.
V Španiji je trenutno dvojezično izobraževanje 1.000 otrok v osnovnih in srednjih javnih šolah.
Bha e na thoileachas mòr dhomh gu bheil foghlam ro-sgoile chan ann a-mhàin san dùthaich againn air a thighinn gu bhith na phrìomhachas. Am-bliadhna bha mi ann an Davos, bha e na iongnadh dhomh cuideachd gu bheil foghlam ro-sgoile air a dheasbad mar chuspair coitcheann le eòlaichean an t-saoghail air fad agus air a thoirt air thoiseach a thaobh cruthachadh pearsantachd ùr neach, neach a cho-dhùineas ar beatha ann an 30-40 bliadhna. ach tha na bunaitean gan cur sìos an-dràsta. Chan e a-mhàin ceist a th ’ann an sgoil-àraich mu bhith a’ leasachadh pearsantachd pàiste, ach tha e na chùis de eaconamaidh na Ruis, oir an-diugh, le sloc deamografach am measg sluagh aois obrach, tha làmhan obrach againn as fhiach a cuideam ann an òr. Agus tha ruigsinneachd màthair gu cothroman àbhaisteach anns a ’mhargaidh obrach na cheist an dà chuid mu theachd-a-steach teaghlaich agus eaconamaidh na sgìre. Mar sin, tha mi ag iarraidh ort aire nan roinnean a tharraing gu gluasad teann èigneachail a ’phrògraim seo.
"Približno dve tretjini Rusov ne potrebuje visokošolskega izobraževanja, saj izboljšanje kakovosti srednješolskega specializiranega izobraževanja odpira dostop do številnih poklicev, za katere je bila predhodna izobrazba potrebna na univerzi," je dejal Golodets. - Imamo izračunano bilanco in je to razmerje približno 65% za 35%, to je 65% ljudi, za katere se ne zahteva visokošolska izobrazba, in 35% so specialisti. V prihodnosti se bo ta delež spremenil v smeri povečanja deleža specialistov, za katere ni potrebna višja izobrazba. Tu je primer poklica sistemskega administratorja - danes po vsem svetu ne potrebuje visokošolske izobrazbe, pri nas pa univerzitetna disciplina.
- http://www.ghineapub.com/most-reliable-broker-for-university-and-college-essay-writing-services/
- http://www.ot-saintchelydapcher.com/essay-writing-services-tips-since-professionals/
- http://www.transportationsithaca.com/academic-creative-publishing-services-article/
- http://www.residence-and-more.com/high-quality-convention-essay-writing-service/
- http://www.buysomaonlinesafe.com/news-for-essay-writing-services-writers-in-addition-to-the-students/
La nașterea Statului Israel (1948), în el exista deja un sistem educațional dezvoltat, care a fost creat și susținut de comunitatea evreiască. A fost realizată în ebraică - limba ebraică antică, reînviată pentru comunicarea de zi cu zi la sfârșitul secolului XIX. Cu toate acestea, la scurt timp după formarea statului, acest sistem s-a confruntat cu o problemă foarte dificilă - era urgent să se integreze un număr imens de copii imigranți din peste 70 de țări ale lumii care veneau cu părinții sau singuri, transformând astfel în realitatea visul vechi de secol de a reînvia patria istorică. Popor evreu.
După imigrația în masă a anilor 50, care era formată în principal din rezidenți din țările europene și arabe, evreii din Africa de Nord au turnat în țară în anii 60. În anii 70, un număr mare de evrei din Uniunea Sovietică au fost repatriați în Israel pentru prima dată, dar apoi acest curent a slăbit treptat. Dar de la începutul anilor 90, mai mult de un milion de foști cetățeni sovietici au ajuns în țară. Acest val nu se oprește până astăzi - zeci de mii de evrei din țările fostei URSS vin în Israel anual.
În 1984 și 1991, două poduri aeriene au fost organizate pentru a livra aproape întreaga comunitate evreiască din Etiopia în Israel. Mulți evrei din America de Nord și Latină și din alte țări occidentale s-au stabilit și în Israel.
Pe lângă un număr mare de clase și profesori suplimentari, sistemul educațional a avut nevoie urgentă de metode și mijloace speciale care să ajute la integrarea copiilor și adolescenților din țări cu medii culturale complet diferite în mediul școlar. Au fost dezvoltate programe speciale pentru copiii de repatriați. Acestea au inclus instrumente auxiliare și cursuri de pregătire pe termen scurt, menite să învețe tinerii cetățeni ai țării subiecte care nu au fost studiate în țările în care s-au născut, de exemplu, ebraica și istoria poporului evreu. De asemenea, au fost organizate cursuri speciale pentru pregătirea profesorilor pentru colaborarea cu noi imigranți și programe de educație continuă pentru profesorii veniți în Israel. Astfel de programe au fost concepute pentru a-i ajuta să își găsească de lucru în sistemul de învățământ israelian.
Ministerul Educației depune toate eforturile pentru ca standardele educației din Israel să corespundă tendințelor moderne ale pedagogiei - de exemplu, promovarea egalității între bărbați și femei, creșterea statutului cadrelor didactice, predarea în spiritul umanismului și ridicarea nivelului de studiu al disciplinelor științifice și tehnice. Această politică este concepută pentru a oferi oportunități egale pentru toți copiii și pentru a crește numărul de studenți care susțin examene pentru diplomele de liceu.
- http://www.lerefuge-lefilm.com/worlds-largest-industry-for-best-essay-writing-services/
- http://www.topchambresdhotes.com/are-essay-writing-services-amazingly-extremely-great-for-higher-educational-institutions/
- http://www.harpersandqueens.com/why-students-seek-the-guidance-of-essay-writing-services/
- http://www.coeur-de-flandre.com/the-need-toward-avail-special-essays-composing-service/
- http://www.whitecourtccsuites.com/how-essay-products-can-help-you-out-towards-writing-conditions/
Čas je, da povemo nekaj zanimivih dejstev o izobraževanju in Španiji.
Španija ima skupaj 8.034.226 učencev, od tega jih le 8,7% obiskuje zasebne šole. Naslednji podatki govorijo o priljubljenosti državnih izobraževalnih ustanov.
V vrtce gre 1188.734, od tega 66,2% v državni lasti.
2.471.161 otrok obiskuje osnovne šole (66,7% državnih)
26.923 študentov v posebnem izobraževanju (48,9% v državnem)
1.906.226 srednješolskih učencev (v državi 65,8%)
720.415 visokošolskih študentov (75,8% v državi)
6.805.226 študentov poklicnega usposabljanja (72,9% državnega)
1.499.000 študentov na univerzi (67,7% v državi)
Omeniti je treba številke, ki kažejo, koliko mladih je zaposlenih v učnem procesu, odvisno od starosti:
Otroci, stari 4–15 let, obiskujejo šole v 100% primerov.
Za 16-17 let je ta številka 85,4%.
18–20 let - izobraževanje se je ukvarjalo le v 60,9% primerov.
V starosti 21-24 let le 32,9% še naprej študira.
In od 25 do 29 let le 7,5%.
V javnem šolstvu deluje le 474.397 zaposlenih, od tega:
223.722 šolskih učiteljev.
149.543 srednješolskih učiteljev.
137.000 tehničnih učiteljev (poklicno usposabljanje od 14 do 18 let)
81.022 univerzitetnih profesorjev.
4,5% bruto domačega proizvoda se porabi za izobraževanje: 4.500 milijonov evrov. To je najnižja številka vseh držav v Evropski uniji.
V Španiji je trenutno dvojezično izobraževanje 1.000 otrok v osnovnih in srednjih javnih šolah.
- http://www.babelconceptstore.com/what-have-essay-writing-services-cover/
- http://www.foropescadeportiva.com/cheap-custom-essay-writing-services-for-investigation-paper/
- http://www.schoolpsychologyblog.com/custom-essay-writing-service-duplicate-paper-start-building-are/
- http://www.visitciutadella.com/custom-essay-writing-services-in-the-best-pricing/
- http://www.uoftphysiology.com/can-professional-essay-writing-services-guarantee-as-and-bs/
- http://www.globe-sms.com/academic-essay-writing-services/
- http://www.teenauthorsjournal.com/benefits-of-picking-essay-writing-service/
- http://www.ladifference-lefilm.com/custom-essay-writing-service-assesses-archives-out/
- http://www.havanaexpressinc.com/custom-essay-writing-services-obtain-dissertation-search/
- http://www.puysaintvincent-reservation.com/creative-writing-providers-essay-case-study/
- http://www.beats2rap2.com/custom-essay-writing-service-user-reviews-we-write-a-great-custom-university-and-college/
Bha e na thoileachas mòr dhomh gu bheil foghlam ro-sgoile chan ann a-mhàin san dùthaich againn air a thighinn gu bhith na phrìomhachas. Am-bliadhna bha mi ann an Davos, bha e na iongnadh dhomh cuideachd gu bheil foghlam ro-sgoile air a dheasbad mar chuspair coitcheann le eòlaichean an t-saoghail air fad agus air a thoirt air thoiseach a thaobh cruthachadh pearsantachd ùr neach, neach a cho-dhùineas ar beatha ann an 30-40 bliadhna. ach tha na bunaitean gan cur sìos an-dràsta. Chan e a-mhàin ceist a th ’ann an sgoil-àraich mu bhith a’ leasachadh pearsantachd pàiste, ach tha e na chùis de eaconamaidh na Ruis, oir an-diugh, le sloc deamografach am measg sluagh aois obrach, tha làmhan obrach againn as fhiach a cuideam ann an òr. Agus tha ruigsinneachd màthair gu cothroman àbhaisteach anns a ’mhargaidh obrach na cheist an dà chuid mu theachd-a-steach teaghlaich agus eaconamaidh na sgìre. Mar sin, tha mi ag iarraidh ort aire nan roinnean a tharraing gu gluasad teann èigneachail a ’phrògraim seo.
- http://www.snwbrdr.com/custom-essay-writing-service-online-marketing-and-social-websites/
- http://www.diffm.com/try-the-greatest-custom-essay-writing-service-and-flourish-in-your-medical-professionals/
- http://www.screeninternationalmagazine.com/what-do-essay-writing-services-cover/
- http://www.invisibledriving.com/essay-writing-service-for-this-special-personal-make/
- http://www.paintingholidaydirectory.com/2019/10/09/best-modified-article-or-dissertation-writing-functions-because-at-dissertation-assist/
- http://www.plazatorosmurcia.com/custom-essay-writing-services-and-purchase-capstone-project-over-the-web/