На двадесетом столу реклама не жели новину, већ је управо као сат револуције и револуције. Једноставни идиоми и софистицирани слогани омогућили су брендовима да продају багато багуетте. Представљамо вам трик рекламних кампања, не само да су „зпратсиували“, већ и
Цоца-Цола се осећала као да је рекламирана 1886., све до роцка из 1910. године, ако је рекламну кампању марке заузео млади и проницљиви Американац Вилл Дарс, популарност пића била је разлог за прикупљање речи. Бренд се допао националном нивоу, показујући на рекламним плакатима једноставне деце у ситуацијама високог квалитета, бејзбол и једноставно љубазних девојака које воле да остану у моди. Све док 20 америчких стена Кока-коле у Америци није постало буквално национално, сви су пили.
А 1929. године Роци су надокнадили кризу, као што раније нису могли. Велика депресија и милиони обичних људи у Америци жалили су се за безнађем. Купувати газовану воду у таквој ситуацији - очигледно не на десној страни прве потребе.
Сцхро зарив Дарси? Освојивши директоре Цоца-Цоле, морали су да виде буџет за оглашавање, залепили су кожну парку и кожу у Америци рекламним плакатима, некаквим дрхтавим сликама стидљиве, стидљиве мале Цоца-Цоле са плаже. Текст је отрцан, једноставан и сажет, са насловом: "Пауза која се освежава".
Дозвољено продавати продају пића у тешким временима и уписати име Дарци у руке историје као један од најкраћих оглашивача сопственог времена. Але, смут, мислио је на велику ствар у томе што имам толико среће да имам америчку животну културу. “Видновлиувалнаиа паусе повер” омогућила је пддиориоритет натс_и зробити агенцији Вилиама једну од најтраженијих у земљи.